Admin Executive Front Desk Representative

Urbane Ethos Consultancy Sdn Bhd

  • Shah Alam, Selangor
  • Permanent
  • Full-time
  • 9 days ago
MohonCompany Highlights
  • Work to support a good cause and assist children and families in need
  • No Overtime hours required; Compassionate Leaves and Medical Benefits provided
  • Supportive, active and collaborative work environment
Kelayakan
  • Fasih dalam Bahasa Inggeris dan Bahasa Malaysia (kemahiran dalam Mandarin & Tamil adalah satu kelebihan)
  • Diploma/Ijazah Sarjana Muda dalam Pentadbiran Perniagaan atau bidang berkaitan
  • Mempunyai pengetahuan dalam Microsoft Excel, PowerPoint, Publisher dan operasi pejabat
  • Mempunyai kenderaan sendiri
Tanggungjawab
  • Mencari individu yang profesional, proaktif dan rajin yang boleh melaksanakan pelbagai tugasan serta membina hubungan baik dengan ahli pasukan dan klien dalam menjalankan tugasan pentadbiran umum di pusat terapi untuk kanak-kanak dan keluarga mereka.
  • Mesti boleh bekerja secara berdikari dalam persekitaran mesra kanak-kanak dan pelbagai tugasan di bahagian kaunter hadapan pusat.
  • Mesti proaktif, sistematik dan teratur dalam menguruskan penjadualan temujanji serta menjawab pertanyaan melalui telefon, mesej, emel dan sistem pemfailan.
  • Mesti menguruskan transaksi pembayaran jualan dan perbelanjaan dengan tepat.
  • Mesti boleh mengikut arahan dengan tepat dan bersedia memberi cadangan untuk menambah baik perkhidmatan.
  • Mesti fasih, berhemah dan sopan dalam pertuturan dan penulisan Bahasa Inggeris dan Bahasa Malaysia.
  • Mesti mengendalikan pembukaan dan penutupan pusat.
  • Mesti fleksibel untuk menjalankan tugasan bulanan di luar pusat.
  • Mempunyai kenderaan sendiri adalah satu kelebihan.
  • Mempunyai asas pengetahuan dalam perakaunan dan analisis perbelanjaan untuk tujuan kemasukan data.
  • Akan bekerja secara langsung dengan pengarah.
Resume dan permohonan boleh dihantar terus ke ManfaatManfaat selepas pengesahan jawatan termasuk KWSP, SOCSO, insurans kesihatan, bonus tahunan dan lain-lain termasuk elaun parkir/perjalanan, perkhidmatan dan sokongan kesihatan mental dan banyak lagi!Cuti bersalin/bapa, cuti kecemasan, lawatan dan aktiviti tahunan syarikat, sambutan perayaan dan hari jadi staf, keseimbangan kerja dan kehidupan serta tiada kerja lebih masa diperlukan untuk staf.Manfaat tambahan
  • Training Provided
KemahiranAdministrative Support Customer Service Communication Skills Scheduling Record Keeping Data Entry Flexibility Proactive Empathetic Microsoft Office Suite Front Desk ReceptionPeringatan PentingJangan pernah kongsikan maklumat bank atau kad kredit anda semasa memohon pekerjaan. Elakkan membuat sebarang pembayaran atau mengisi survey yang tidak berkaitan. Jika ada yang mencurigakan, sila laporkan iklan pekerjaan ini segera.

Maukerja

Similar Jobs

  • Admin Executive Front Desk Representative

    Urbane Ethos Consultancy Sdn Bhd

    • Shah Alam, Selangor
    • RM 2,400 per month
    Urbane Ethos Consultancy Hiring! Full Time Admin Executive Front Desk Representative in Selangor, Earn up to MYR 2,400 - Ricebowl e.target.src = 'https://files.ajobthing.com/asse…
    • 9 days ago
  • HR & Admin Executive

    • Shah Alam, Selangor
    Job Summary: We're on the lookout for an extroverted, creative, and people-oriented HR cum Admin Executive to join our team! This role is perfect for someone who loves creating con…
    • 25 days ago