Admin Executive

Am Life International Sdn Bhd

  • Puchong, Selangor
  • Permanent
  • Full-time
  • 29 days ago
e.target.src = 'https://files.ajobthing.com/assets/premium-job/premium-default-banner.png'" class="object-contain aspect-companyBanner w-full" data-v-7d439d05>Eksekutif PentadbiranReportFollowMYR3,000 - MYR3,500 Per Month,Fresh GraduatesFewer than 60 applicants. You still have a chance!Posted 4 hours ago • Closing 17 Feb 2026Fewer than 60 applicants. You still have a chance!SaveApplyRequirements
  • Calon mesti memiliki sekurang-kurangnya Diploma / Ijazah Sarjana Muda dalam Pentadbiran Perniagaan atau bidang berkaitan.
  • Bahasa yang diperlukan: Mandarin, Inggeris, Bahasa Malaysia.
  • Kemahiran yang diperlukan: Sokongan Pentadbiran, Pengurusan Pejabat, Kemasukan Data, Penyimpanan Rekod, Kemahiran Komunikasi
  • Sekurang-kurangnya 1 tahun pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan.
  • Graduan baru digalakkan untuk memohon
  • Celik PC - Mahir dalam mengendalikan alat Microsoft Office.
  • Seorang pemain pasukan dengan kemahiran komunikasi yang baik.
  • Kemahiran organisasi dan pengurusan masa yang cekap.
  • Perhatian terhadap perincian.
  • Keupayaan untuk berkomunikasi dengan berkesan dengan semua peringkat pekerja.
Responsibilities
  • Menguruskan aktiviti pentadbiran dan operasi harian syarikat.
  • Menyediakan tugas-tugas kesetiausahaan, pentadbiran dan operasi kepada jabatan termasuk surat-menyurat, pengisian dan penyelenggaraan peralatan pejabat.
  • Melaksanakan fungsi pentadbiran pejabat, termasuk mendapatkan sumber, pembelian dan penyelenggaraan alat tulis pejabat, peralatan pejabat, barangan pantri dan premis pejabat.
  • Memastikan bekalan alat tulis pejabat, pembersihan & pantri mencukupi, dan menyelaras penambahan bekalan
  • Mentadbir dan menyelenggara rekod harta syarikat seperti kereta syarikat, jalur lebar, insurans kenderaan dan kunci pejabat.
  • Menyelenggara dan mengemas kini polisi insurans am syarikat, tuntutan dan laporan.
  • Menyelia penyelenggaraan dan kebersihan pejabat am
  • Mengenal pasti dan menjejaki semua lesen, permit, kontrak dan pensijilan yang perlu diperbaharui.
  • Menyokong dan membantu permohonan atau perkara berkaitan peraturan.
  • Menyokong dan membantu jabatan lain yang berkaitan apabila perlu.
Benefits
  • Cuti Tahunan
  • Cuti Sakit
  • Tuntutan Perubatan
  • Insurans Kemalangan Diri
  • Pembelian Kakitangan
Additional Benefits
  • 5 Working Days
SkillsAdministrative Support Office Management Data Entry Record Keeping Communication SkillsImportant InformationNever provide your bank or credit card details when applying for jobs. Do not transfer any money or complete unrelated online surveys. If you see something suspicious, Report this Job ad.

Maukerja

Similar Jobs

  • Junior Admin Executive

    Oriental Coffee International Sdn. Bhd.

    • Puchong, Selangor
    Mohon Kelayakan The Junior Admin Executive will play an important role in supporting daily restaurant operations, focusing on order coordination, delivery management, and admin…
    • 13 days ago
  • Admin Executive

    Giant Forest Lifestyles (Malaysia) Sdn Bhd

    • Puchong, Selangor
    e.target.src = 'https://files.ajobthing.com/assets/premium-job/premium-default-banner.png'" class="object-contain aspect-companyBanner w-full" data-v-7d439d05> Admin Executive…
    • 26 days ago
  • Admin Executive

    Seasons Frozen Food Supply Sdn Bhd

    • Puchong, Selangor
    Mohon Kelayakan Possess at least Diploma or equivalent Required language: Mandarin, English, Bahasa Malaysia 1-3 years of experience in administrative or retail operations …
    • 15 days ago