Administrator
Key Auto Sdn Bhd
- Kuala Lumpur
- Permanent
- Full-time
- We are dedicated to fostering an atmosphere that encourages collaboration, innovation, and personal growth.
- Our employees are our most valuable asset, and we are committed to fostering a culture of continuous learning and professional development.
- Attractive salary structure designed to reflect your skills, experience, and contributions to the company.
- Sekurang-kurangnya Diploma dalam Pentadbiran Perniagaan atau bidang berkaitan
- Minimum 2 tahun pengalaman berkaitan dalam bidang pentadbiran dan / atau penyimpanan kira-kira diperlukan
- Mempunyai penguasaan yang baik dalam penulisan dan pertuturan Bahasa Inggeris & Bahasa Melayu. Kecekapan dalam Bahasa Mandarin adalah kelebihan tambahan.
- Kemahiran interpersonal dan komunikasi yang baik.
- Berorientasikan pasukan dengan minda perkhidmatan
- Mahir dalam MS Office (Word, Excel, Outlook) dan perisian pengurusan pejabat
- Mengurus dan menyelenggara semua pengisian dokumen dan menyelenggara inventori bekalan pejabat
- Membantu dalam proses pendaftaran pekerja baharu
- Mengekalkan kebersihan dan kekemasan pejabat
- Membantu dengan tugas-tugas perakaunan dan HR
- Menyelaras acara pejabat, mesyuarat dan persidangan
- Melaksanakan tugas-tugas pentadbiran harian am
- Melaksanakan kerja-kerja pentadbiran dan perkeranian serta memberikan bantuan kepada ahli pasukan
- Cuti Tahunan
- Cuti Sijil Sakit
- Cuti Hospital
- Tuntutan Perubatan & Elaun Pemeriksaan Kesihatan
- Reimbursement untuk mileage, pengangkutan awam, tol dan yuran parkir.
- EPF, SOCSO, EIS dan semua manfaat, perlindungan dan caruman wajib pekerja adalah termasuk dan mengikut peraturan
- Aktiviti Pembinaan Pasukan
- Medical Claim
- Performance Incentive
Maukerja